Moduły promocyjne
Moduł prawny
Moduł gwarancji bankowych
Moduł losowań
Moduł eRODO (ewidencja gier i laureatów)
Moduł obsługi uczestników
Moduł wydania nagród
Moduł stron WWW
Moduł kreacyjny
Moduł grywalizacji
Moduł konta
Moduły aktywizujące
Moduły B2B
Moduł analityczny
Moduł marketingowy
Moduł zasięgowy
Moduł reklamowy
Moduł grywalizacji
Grywalizacja pozwala na osiąganie wysokiego zaangażowania uczestników. Skupiamy się na opracowywaniu mechanizmów i narzędzi informatycznych, które angażują wszystkie typy osobowości wśród graczy:
- Zdobywca - osoba, dla której korzyścią są nagrody. Tu liczą się wartościowe i wielorakie wygrane.
- Odkrywca - gracz / konsument, który czerpie radość z odkrywania nieznanego. CTA, który na nich zadziała to “Odkrywaj / Badaj”.
- Społecznik - to gracz / konsument, który najwięcej frajdy w grze ma z nawiązywania relacji z innymi graczami.
- Zabójca - to gracz / konsument, którego nakręca rywalizacja i pokonywanie innych.
Gra powinna być spójną ścieżką zadań, rozwoju i wygranych. Te elementy ma łączyć wspólna fabuła bądź misja.
Niektóre nasze rozwiązania grywalizacyjne to: