Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”
Cel loterii
Zwiększenie frekwencji klientów podczas otwarcia kolejnych marketów OBI.
Mechanizm loterii
Co 10 klient wygrywa zakupy za darmo.
Jak policzyliśmy klientów?
Aby sprawdzić, która transakcja jest dziesiąta w kasach umieszczono przyciski. Co dziesiąte przyciśnięcie oznacza wygraną. Wynik loterii wyświetli się natychmiast: na przycisku, na kasie za pomocą świateł oraz kogutów, na telebimie, a przez głośniki rozlegnie się dżingiel z numerem kasy. Wszyscy klienci spoglądają na szczęśliwego zwycięzcę zakupów za darmo.
Nagrody w loterii
Nagrodą w loterii są zakupy za darmo, czyli karta podarunkowa na następne zakupy o wartości równej kwocie ze zwycięskiego paragonu.
Elementy loterii
- Przyciski. W każdej kasie (budowlanej, ogrodowej, samoobsługowej) znajduje się przycisk.
- Telebim. Numer kasy, w której padła wygrana wyświetlany jest na telebimie.
- Radiowęzeł. Z głośników pada komunikat z numerem kasy.
- Oświetlenie kas. Każda kasa jest wyposażona w promocyjne oświetlenie. W momencie wygranej kasa zostaje rozświetlona za pomocą “kogutów” i ledowych lamp.
- Urządzenia do sterowania światłem i dźwiękiem. Sterowniki urządzeń umożliwiają uruchamianie dowolnych urządzeń, np. oświetlenia kas, syreny, dym sceniczny itp.
- Panel do skanowania paragonów i wydawania wygranych. System loterii umożliwia zapisywanie danych z transakcji za pomocą skanera OCR zintegrowanego z tabletami i smartfonami hostess.
- Zoptymalizowany proces obsługi. Wygrane padają nawet co minutę. Kilkanaście kas obsługuje klientów bez przerwy. Co dziesiąty klient otrzymuje nagrodę. Dzięki zintegrowanym procesom obsługa laureatów zajmuje mniej niż minutę - od transakcji do wydania nagrody mija kilkadziesiąt sekund.
- Raportowanie. Informacje o transakcjach, laureatach i wartości wypłaconych nagród są dostępne on-line przez cały okres promocji dla menedżerów OBI.
Galeria
Mogą Cię zainteresować
Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”
W latach 2020-2022 zorganizowano blisko 50 loterii podatkowych typu “Rozlicz PIT i weź udział w losowaniu nagród” z łączną pulą nagród prawie 2 miliony złotych. W ten sposób jednostki samorządu terytorialnego podejmują aktywne działania w celu pozyskania nowych podatników lub zatrzymania tych “uciekających”.
Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy
Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium. Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.
Mus je schrupać i wygrać - wyróżnienie Golden Arrow
Kampania “Gdzie się podziały nasze wafelki?” miała na celu odświeżenie wizerunku Familijne przy utrzymaniu rodzinnego charakteru marki. W celu zaangażowania najmłodszych konsumentów obok działań w TV i nowej strony internetowej zlecono wdrożenie loterii z interaktywnym mechanizmem i możliwością gry...