Mus je schrupać i wygrać - wyróżnienie Golden Arrow
Kampania “Gdzie się podziały nasze wafelki?” miała odświeżyć wizerunek Familijne przy utrzymaniu rodzinnego charakteru marki. W celu zaangażowania najmłodszych konsumentów przygotowano:
1. Kampanię mediową, w tym spot TV
2. Nową stronę internetową
3. Loterię promocyjną z interaktywnym mechanizmem i możliwością gry dla zabawy
Cała kampania i "drużyna projektu" czyli: Colian, Opus B, Initiative i Nofsza zdobyły wyróżnienie na Gali Golden Arrow 2022. Fotorelacja i pozostałe wyróżnienia dostępne tutaj
Cele loterii
- zwiększenie sprzedaży: przyciągnięcie osób, które nie zdecydowały się jeszcze na zakup produktu
- lojalizacja i wzrost świadomości marki: dzięki modułowi gry z ożywionymi postaciami występującymi w kampanii reklamowej
- zwiększenie ruchu na nowej stronie internetowej Familijne
Mechanizm gry z zakupem
- kup Familijne i zachowaj paragon!
- każde 2 opakowania zgłoszone w ramach 1 zgłoszenia to 1 gra natychmiastowa (np. 8 opakowań to 4 gry natychmiastowe)
- każde zgłoszenie to 1 szansa w losowaniu finałowym
- możesz wygrać:
- pod e-zdrapką codziennie 25 x 50 zł, 10 x 100 zł, oraz druga e-zdrapka!
- w losowaniu finałowym 50.000 zł
Mechanizm gry dla zabawy
- wejdź na familijne.pl
- odkryj darmową e-zdrapkę!
- przez całą promocję do wygrania 500 pakietów wafli Familijne oraz 1000 voucherów do islodycze.pl o wartości 20 zł
Zastosowane moduły loteryjne:
- moduł e-zdrapka.nofsza typu TAP TO WIN
- moduł przelicznika szans w e-zdrapce - dzięki temu uczestnik na 1 paragonie może grać wiele razy
- moduł drugiej szansy
- moduł eRodo - do obsługi laureatów
- moduł raportujący
Galeria
Pliki do pobrania
Mogą Cię zainteresować
Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”
W latach 2020-2022 zorganizowano blisko 50 loterii podatkowych typu “Rozlicz PIT i weź udział w losowaniu nagród” z łączną pulą nagród prawie 2 miliony złotych. W ten sposób jednostki samorządu terytorialnego podejmują aktywne działania w celu pozyskania nowych podatników lub zatrzymania tych “uciekających”.
Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”
Celem loterii było zwiększenie frekwencji klientów podczas otwarcia kolejnych marketów OBI. Co dziesiąty klient był nagradzany darmowymi zakupami, a całość odbywała się w niezwykle efektownej oprawie.
Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy
Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium. Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.