Wszystko jest nowe - Loteria w Centrum Handlowym
W ramach dużej kampanii zasięgowej Designer Outlet w Piasecznie zastosował loterię promocyjną z bezkontaktowym mechanizmem e-zdrapki. Dodatkowym mechanizmem napędzającym udział konsumentów, oraz częstotliwość ich obecności w Designer Outlet była gra bez zakupu i dla zabawy.
Cele:
- bezkontaktowy mechanizm ograniczający niebezpieczeństwa pandemii
- dostarczenie rozrywki
- zwiększenie ruchu w Designer Outlet
- wiarygodność losowania
- ograniczenie obsługi personalnej w punkcie loteryjnym (mniejsza ilość hostess)
- ograniczenie dokumentacji
Mechanika:
- zasady gry z zakupem:
- zrób zakupy za min. 200 zł i zachowaj paragon
- zgłoś się na stronie loteryjnej i odkryj e-zdrapkę
- jeśli wygrałeś odbierz nagrodę w punkcie obsługi loterii okazując mail
- oczekuj na losowanie finałowe
- zasady gry bez zakupu
- wejdź na stronę internetową loterii
- odkryj e-zdrapkę za darmo
- jeśli wygrałeś odbierz nagrodę w punkcie obsługi loterii okazując mail
Nagrody:
- w finale samochód i skuter
- nagrody tygodniowe: vouchery 1000 zł, 500 zł, 150 zł do Designer Outlet
- nagrody dzienne: cenne produkty i vouchery od najemnców
- nagrody w grze za darmo: torby na zakupy Designer Outlet
Zastosowane moduły loteryjne i usługi:
- moduł e-zdrapka.nofsza typu SCRATCH TO WIN
- moduł eRodo - do obsługi laureatów
- moduł panelu wydania nagród dla Hostess
- moduł gry za darmo
- streaming losowania
Mogą Cię zainteresować
Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”
W latach 2020-2022 zorganizowano blisko 50 loterii podatkowych typu “Rozlicz PIT i weź udział w losowaniu nagród” z łączną pulą nagród prawie 2 miliony złotych. W ten sposób jednostki samorządu terytorialnego podejmują aktywne działania w celu pozyskania nowych podatników lub zatrzymania tych “uciekających”.
Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”
Celem loterii było zwiększenie frekwencji klientów podczas otwarcia kolejnych marketów OBI. Co dziesiąty klient był nagradzany darmowymi zakupami, a całość odbywała się w niezwykle efektownej oprawie.
Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy
Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium. Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.