Loteria klasyczna
Kampanie szyte na miarę
Duże kampanie promocyjne wymagają narzędzi dopasowanych do grupy docelowej i środków komunikacji marki. Moduły Nofsza powstały podczas wieloletniego prowadzenia loterii dedykowanych. Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu wielkich kampanii pomogło nam znaleźć rozwiązania, które ustandaryzowaliśmy do kolejnych projektów loterii i konkursów.
Doświadczenie Nofsza sp. z o.o.
Skąd zdolność do osiągania najlepszych wyników loterii? W skrócie:
- Wymiana doświadczeń z agencjami marketingowymi zachodniej Europy
- Inwestycja w rozwój działu informatycznego i kreatywnego
- Ponad 20-letnie doświadczenie w realizacji gier hazardowych
- Zasoby w postaci produktów bankowych i sieci dostawców
- Współpraca z psychologami i UX Designerami
Loteria czy konkurs?
To bardzo ważne pytanie, które zadają sobie stratedzy przygotowujący plany marketingowe. Poniżej wymienimy najważniejsze aspekty i uwarunkowania każdej z tych aktywizacji:
Loteria
- ok. 2 miesięczny okres przygotowania, gwarancje bankowe, zezwolenia
- duże pule nagród - przypadek decyduje o laureatach, prawidłowe losowanie nie budzi dyskusji
- mały próg wejścia i prosty mechanizm
- kilkukrotnie większe zaangażowanie uczestników
Konkurs
- wystarczy regulamin i kilka tygodni na przygotowanie narzędzi IT
- lepsze są mniejsze pule nagród
- skomplikowana forma, zadanie konkursowe jest barierą wejścia
- możliwość zebrania contentu
Bezpłatne konsultacje
Jeśli przygotowujesz się do zorganizowania ważnej akcji promocyjnej, skontaktuj się z nami i umów na bezpłatne konsultacje. Pobierz brief na loterię (poniżej), wypełnij go i prześlij do nas na adres office@nofsza.pl