Loteria klasyczna

Kampanie szyte na miarę

Duże kampanie promocyjne wymagają narzędzi dopasowanych do grupy docelowej i środków komunikacji marki. Moduły Nofsza powstały podczas wieloletniego prowadzenia loterii dedykowanych. Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu wielkich kampanii pomogło nam znaleźć rozwiązania, które ustandaryzowaliśmy do kolejnych projektów loterii i konkursów.

Doświadczenie Nofsza sp. z o.o.

Skąd zdolność do osiągania najlepszych wyników loterii? W skrócie:

  • Wymiana doświadczeń z agencjami marketingowymi zachodniej Europy
  • Inwestycja w rozwój działu informatycznego i kreatywnego
  • Ponad 20-letnie doświadczenie w realizacji gier hazardowych
  • Zasoby w postaci produktów bankowych i sieci dostawców
  • Współpraca z psychologami i UX Designerami

Loteria czy konkurs?

To bardzo ważne pytanie, które zadają sobie stratedzy przygotowujący plany marketingowe. Poniżej wymienimy najważniejsze aspekty i uwarunkowania każdej z tych aktywizacji:

Loteria

  • ok. 2 miesięczny okres przygotowania, gwarancje bankowe, zezwolenia
  • duże pule nagród - przypadek decyduje o laureatach, prawidłowe losowanie nie budzi dyskusji
  • mały próg wejścia i prosty mechanizm
  • kilkukrotnie większe zaangażowanie uczestników

Konkurs

  • wystarczy regulamin i kilka tygodni na przygotowanie narzędzi IT
  • lepsze są mniejsze pule nagród
  • skomplikowana forma, zadanie konkursowe jest barierą wejścia
  • możliwość zebrania contentu

Bezpłatne konsultacje

Jeśli przygotowujesz się do zorganizowania ważnej akcji promocyjnej, skontaktuj się z nami i umów na bezpłatne konsultacje. Pobierz brief na loterię (poniżej), wypełnij go i prześlij do nas na adres office@nofsza.pl

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy:

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

NOWA WSPÓŁPRACA I BIURO

+48 780 076 454 office@nofsza.pl

ZAPYTANIA UCZESTNIKÓW PROMOCJI

+48 58 573 12 21 bok@nofsza.pl

BIURO W WARSZAWIE

ul. Nowogrodzka 50/54,

lokal 518,

00-695 Warszawa

znajdź nas na linkedin