Loteria promocyjna
Skuteczna forma aktywizacji konsumenckiej
Większość polskiego społeczeństwa bierze udział w grach losowych (nawet 84% ankietowanych), co świadczy o skłonności Polaków do szukania szczęścia w walce o wygraną. Zainteresowanie nagrodami sprawia, że loterie promujące produkty i usługi cały czas są dużą motywacją do zakupu.
Obsługa prawna loterii promocyjnej
Prawo dotyczące loterii promocyjnej w Polsce reguluje Ustawa o grach hazardowych i późniejsze rozporządzenia Ministra Finansów. W Polsce może ją zorganizować tylko podmiot, który uzyskał od Dyrektora Izby Administracji Skarbowej zezwolenie na loterię promocyjną. Nofsza we współpracy z podmiotami chcącymi urządzić loterię zapewnia kompleksową obsługę prawną loterii, oraz bardzo często przyjmuje na siebie rolę formalnego organizatora. W ramach obsługi prawnej loterii dostarcza m.in.:
- regulamin loterii promocyjnej
- gwarancję bankową
- obsługę podatkową laureatów
- dokumentację loterii
- ewidencję laureatów
- protokoły i zawiadomienia do właściwych urzędów
- osoby ze szkoleniem z gier i regulaminów
- komisję loterii i losowań
Kompleksowa organizacja
Zorganizowanie efektywnej aktywizacji konsumenckiej oprócz spraw formalnych wymaga przygotowania odpowiednich narzędzi: strony internetowej, kampanii promocyjnej, materiałów drukowanych. Zapraszamy do zapoznania się z innowacyjnymi mechanizmami w sekcjach Success Stories oraz Oferta.